Het is bijna zover!

12 april 2018 - Groningen, Nederland

Hey allemaal!
Wij zijn Elisa en Dorien en wij zijn derde jaars logopedie studenten aan de HanzeHogeschool. Voor ons vrije keuze project doen wij dit schooljaar mee aan project Oekraïne. Dit project wordt volledig begeleid door Saakje da Costa en vanuit Oekraïne door Margaretha Bakker. We zullen ons voornamelijk bezig houden met de communicatie ontwikkeling en de eet en drink ontwikkeling van de kinderen die verblijven op het centrum in Oekraïne. We hebben nu vanaf 12 februari kei hard gewerkt aan de voorbereidingen van het project. Nog twee nachtjes slapen en dan zullen wij vertrekken naar Oekraïne! Zaterdag ochtend vertrekken we met de trein vanaf Groningen naar Eindhoven. Vanaf Eindhoven vliegen we naar Debrecen, Hongarije. Als het goed is staat daar een taxi op ons te wachten die ons naar het Centrum Nefelecjs in Mezovari brengt! We hebben er heel veel zin in en zijn erg nieuwsgierig naar wat ons allemaal te wachten staat! Via deze blog zullen we proberen om jullie af en toe wat op de hoogte te houden en wat leuke foto's te uploaden!

1. Marga Bernardus:
    12 april 2018
    Leuk Dorien!
  2. Saakje da Costa:
    14 april 2018
    Heel veel plezier, meiden, en een mooie tijd daar!